Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2018 14:00 - ... за потомството на Иисус, ...
Автор: vanko57 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 450 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2018 14:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"– Защо се пише за потомството на Иисус, за Меровингите?   

 

– (… дълго мълчание, гласът се променя, става по-тих, по-мек и човечен) … Когато се появи потомство се приравнява същността ми с тази на всеки човек. По този начин се цели да се елиминира цялото дело. Животът на Суверен се обезличава и става живот на един обикновен човек. Тиражира се също, че аз не съм възкръснал, а съм изваден от гробницата и съм лекуван. Това не е така. Когато бях на Земята, много пъти съм казвал, че Възкресението съм самият аз! От Създателя ми е дадена власт да възкресявам и хората. При прехода към Новата Земя аз ще възкреся всички в други тела – тела като моето светлинно тяло. Когато човек приключи своята земна мисия той продължава да живее като съзнание. Така той отива в училището, което е в паралелно измерение. Там осмисля всичко, което е изживял тук и заедно със своите духовни водачи залага нова програма и слиза отново на Земята. Това не е Възкресение, а прераждане – натрупване на опитности. Един ден, който знае само Отец, ще възкреся всички тези опитности събрани в ново тяло. Ето това е Възкресението. Както го направих преди 2000 години, така ще го направя и за всички души, които са преминали през тези опитности. Това искат да заличат…. (пауза)… Това е от Иисус (гласът отново възвръща стария тембър)…"    

 

Когато публикувах материала  "Защо Иисус трябваше да умре", не знаех за съществуването на подобен източник. Той се появи пред мен преди десетина дена, но чак вчера прочетох дадения цитат от  долния линк..   

 

http://persus.4stupki.com/files/6334/ckfinder/images/The%20Keeper/Иисус.pdf  

 

И това бе изключително важно за мен, защото потвърди онова което бе дълбоко в мен. То бе потвърждение на много нива и отхвърли всякакви съмнения относно достоверността на Неговото съществуване и реалността на Разпятието и Възкресението.  

 

Аз ви го предоставям с огромна благодарност към Провидението, че свали от мен тежестта на съмнението.  

 

БЛАГОДАРЯ




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vanko57
Категория: Лични дневници
Прочетен: 73560
Постинги: 38
Коментари: 7
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930